Koła Beringer bez hamulców do montażu jako koło przednie lub ogonowe:
- aluminium wysokiej wytrzymałości, frezowane CNC z jednolitego bloku aluminium
- bezdętkowe (z wyjątkiem JC-01) 2 lub 3 częściowe + uszczelka O-ring i sztywny zawór
- uszczelnione łożyska kulowe dla optymalnej trwałości
- wykorzystują stożkowe osie BERINGER (z wyjątkiem wersji 200×50)
Koło ogonowe 200×50 JC-01
- opona 200×50 z dętką
- na śrubę 5/16″
- waga: 260g
- montaż tylko w widelcu (obustronny)
- odpowiednie np dla Pipistrel Sinus
Dostarczane z założoną oponą 6ply i dętką
Ultralekkie 4″ kółko, stosowane jako:
- tylne koło ogonowe
- przednie koło dla samolotów LSA i ultralekkich
- wysoki współczynnik obciążalności
- montaż w widelcu (dwustronny) lub jednostronny (cantilever)
- idealne dla samolotów ultralekkich
Koło przednie 5 ” dla samolotów budowanych amatorsko
Koło przednie 6″ SL dla samolotów ultralekkich i LSA
Nr części | Certyfikacja | Rozmiar | Waga kg |
Obciążenie statyczne lbs (kg) |
Maksymalne obciążenie lbs (kg) |
---|---|---|---|---|---|
RA-004 | 200×50 | 0.830 | 300 (137) | 1,050 (477) | |
RA-003 | 3.50-4″ | 0.545 | 418 (190) | 1463 (665) | |
RA-007 | 13.5X6.0-4″ | 1.300 | 1430 (650) | 5000 (2275) | |
RA-002 | TSO | 5.00-5″ | 1.220 | 1430 (650) | 5731 (2605) |
RA-011 | 4.00-5″ | 1.120 | 1430 (650) | 5731 (2605) | |
RA-009 | 4.00-6 SL | 1.195 | 935 (425) | 3300 (1500) | |
RA-010 | 6.00-6 SL | 1.345 | 935 (425) | 3300 (1500) | |
RA-005 | TSO | 6.00-6 HE | 2.059 | 2090 (950) | 7480 (3400) |
RA-008 | TSO | 8.90-12.5″ | 7.450 | 1980 (900) | 8910 (4050) |